Twój internet
nie spełnia oczekiwań?

Nowy Internet od Play!

Sprawdź

Jak to działa?

Dlaczego warto?

Idealne rozwiązanie
dla rodziny lub firmy

Łatwa instalacja
lub bezpłatny montaż

Dostęp do internetu w miejscach,
które są poza zasięgiem
standardowych modemów i routerów

Eliminacja zakłóceń sygnału
spowodowanych przez ściany,
mury, konstrukcje budynków

Przetestuj Internet NET BOX

Testujesz internet przez 30 dni.

Jeśli NET BOX nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz w ciągu 30 dni zwrócić sprzęt i rozwiązać umowę.
(Nie dotyczy ofert grupowych).

lub

Jeśli NET BOX spełnił Twoje oczekiwania, korzystasz dalej z zalet tego rozwiązania.

Sprawdź ofertę:

Internet + NET BOX

za 69,99 zł + VAT / mies.

Sprawdź

Abonament

+

Internet do biura

Dobierz NET BOX-a za 30 zł + VAT /mies.

Sprawdź

Co jest w zestawie?

Modem zewnętrzny Huawei B2338

Modem zewnętrzny

Router Wi-Fi Huawei B2338

Router Wi-Fi

Do tego w pudełku znajdziesz:

Szczegółowa instrukcja
użytkowania

Zestaw montażowy

Zasilacz
i przewód zasilający

Specjalna karta SIM do modemu zewnętrznego, odporna
na warunki atmosferyczne

Zmień swój internet
na Internet w Play

Sprawdź

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak zamówić darmową instalację NET BOX?

    Zadzwoń na specjalną infolinię naszego partnera pod numer (58) 739 51 01. Infolinia jest czynna w godz. 10-18 w dni robocze.

    Podaj konsultantowi numer telefonu z umowy, którą podpisałeś, lub dane z vouchera. Znajdziesz go pod nazwą promocji: Play Internet Domowy z TV. Umów się na dogodny termin, jednak nie później niż 14 dni od momentu podpisania umowy.

    Pamiętaj, jeżeli nie będziesz obecny w ustalonym przez Ciebie terminie montażu, darmowa instalacja przepada. Koszt kolejnej wizyty to 160 zł.

  • Gdzie sprawdzę zasięg internetu z zestawem NET BOX?

    Zasięg internetu z zestawem NET BOX możesz sprawdzić na sporządzonej dla tego urządzenia mapie zasięgu

  • NET BOX w miejscach, gdzie standardowe routery lub modemy nie działają – czy to prawda?

    Tak, dzięki montażowi anteny na zewnątrz budynku i ustawieniu jej na odpowiedniej wysokości uzyskujemy znacznie lepsze parametry usługi.

    Poniżej ilustracja zasięgu internetu z zestawem NET BOX w porównaniu z zasięgiem standardowego routera domowego znajdującego się w domu lub mieszkaniu.

  • Mocniejszy sygnał LTE z zestawem NET BOX

    Sygnał LTE umożliwiający usługę dostępu do internetu podlega wielu czynnikom, które go osłabiają w drodze między nadajnikiem a odbiornikiem. Jednym z niezwykle istotnych elementów takiego połączenia jest m.in. rodzaj używanego przez abonenta odbiornika. Im czulszy on jest i im silniejszy sygnał LTE odbiera, tym lepsze jest połączenie radiowe z siecią operatora, a w konsekwencji – usługa dostępu do internetu działa dużo szybciej i płynniej. W odróżnieniu od standardowych routerów NET BOX posiada specjalnie zaprojektowany system antenowy, który wpływa pozytywnie na poziom odbieranego sygnału LTE – redukuje napotkane przez sygnał zaniki, tłumienia i różnego rodzaju zakłócenia. Dzięki swojej konstrukcji NET BOX potrafi pracować z takimi samymi parametrami jak routery domowe, lecz przy dużo słabszym sygnale radiowym. Jeżeli jednak w tym samym miejscu, gdzie używano zwykłego routera LTE, zastosujemy NET BOX, nowe urządzenie zachowuje się tak, jakby moc sygnału ze stacji bazowej nagle wzrosła – efekt ten jest spowodowany właśnie tzw. zyskiem anteny odbiorczej. Dodatkowo modemy są mocowane na zewnątrz budynku na wysokości większej niż zwykłe urządzenia (standardowa wysokość to ok. 1,5 m nad poziomem gruntu), co również ma pozytywny wpływ na moc odbieranego sygnału, który nie musi się przebijać przez liczne przeszkody na swojej drodze, aby dotrzeć do anteny odbiorczej.

  • Jakiej maksymalnej długości może być kabel?

    Istnieje możliwość zastosowania kabla ethernetowego dłuższego niż ten dostępny w zestawie (10 m). Możesz użyć kabla o długości do 90 m bez straty jakości sygnału.

  • Na jakich warunkach wykonujemy bezpłatną instalację?

    W skład darmowej instalacji wchodzi:

    • Dojazd do 20 km od granicy administracyjnej miasta, w którym zakupiono ofertę. W przypadku zakupu na odległość 20 km liczone jest od granicy leżącej najbliżej Ciebie miejscowości, w której znajduje się Salon Play.
    • Montaż na balkonie lub tarasie (ważne, by były to miejsca łatwo dostępne).

    Do zainstalowania NET BOX wykorzystujemy kable i elementy montażowe, które są w zestawie.

  • Jakie mogą być koszty dodatkowe?

    Możesz ponieść dodatkowy koszt w przypadku:

    • Konieczności użycia dodatkowego wysięgnika ( 35 zł z VAT ), oraz kołków montażowych ( 20 zł z VAT w przypadku fasady z cegły, betonu, 50 zł z VAT w przypadku kołków długich do fasady lekkiej, ocieplanej wełną lub styropianem ).
    • Dojazdu ponad ustalony limit, tj. ponad 20 km (każdy kolejny kilometr to opłata 2 zł z VAT).
    • Konieczności użycia dodatkowego kabla powyżej 10 m (ok. 2 zł z VAT za metr bieżący).
    • Montażu w miejscach trudno dostępnych, jak dach lub komin (od ok. 130 zł z VAT).

    Podane kwoty są cenami sugerowanymi. Wszystko ustalisz podczas umawiania wizyty.

  • Czy mogę zwrócić sprzęt, jeżeli nie spełni moich oczekiwań?

    Tak, masz na to aż 30 dni, które liczymy od dnia podpisania umowy. Możliwość zwrotu nie dotyczy ofert grupowych (GRUPA STAN NIELIMITOWANY DOM WiFi z NET BOX, INTERNET DOM WiFi z NET BOX 24 m-ce, FORMUŁA PERFECT BOX dla Firm).

    Pamiętaj, zestaw urządzeń musi być kompletny.

  • Jak zgłosić problem z usługą?

    Zadzwoń do Play pod numer 790 500 500 lub *500 (dostępny tylko z sieci P4).