Nowy Internet od Play!

Sprawdź
przejdź dalej

Jak to działa?

Dlaczego warto?

Idealne rozwiązanie
dla firmy

Łatwa instalacja
lub bezpłatny montaż

Dostęp do internetu w miejscach,
które są poza zasięgiem
standardowych modemów i routerów

Eliminacja zakłóceń sygnału
spowodowanych przez ściany,
mury, konstrukcje budynków

Przetestuj Internet NET BOX

Jeśli NET BOX nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz w ciągu 30 dni zwrócić sprzęt i rozwiązać umowę.

Jeśli NET BOX spełnił Twoje oczekiwania, korzystasz dalej z zalet tego rozwiązania.

Sprawdź ofertę:

Internet + NET BOX

za 65,03 zł + VAT / mies.

Sprawdź ofertę Internet +NET BOX

Abonament

+

Internet do biura

Dobierz NET BOX-a za 30 zł + VAT / mies.

Sprawdź abonament + internet do biura

W zestawie

W zestawie

Zmień swój internet
na Internet w Play

Sprawdź

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak zamówić darmową instalację NET BOX?

    Zadzwoń na specjalną infolinię naszego partnera pod numer 58 739 52 01. Infolinia jest czynna w godz. 10-18 w dni robocze.

    Podaj konsultantowi numer telefonu z umowy, którą podpisałeś, lub dane z vouchera. Znajdziesz go pod nazwą promocji: Play Internet Domowy z TV. Umów się na dogodny termin, jednak nie później niż 14 dni od momentu podpisania umowy.

    Pamiętaj, jeżeli nie będziesz obecny w ustalonym przez Ciebie terminie montażu, darmowa instalacja przepada. Koszt kolejnej wizyty to 160 zł.

  • Gdzie sprawdzę zasięg internetu z zestawem NET BOX?

    Zasięg internetu z zestawem NET BOX możesz sprawdzić na sporządzonej dla tego urządzenia mapie zasięgu

  • NET BOX w miejscach, gdzie standardowe routery lub modemy nie działają – czy to prawda?

    Tak, dzięki montażowi anteny na zewnątrz budynku i ustawieniu jej na odpowiedniej wysokości uzyskujemy znacznie lepsze parametry usługi.

    Poniżej ilustracja zasięgu internetu z zestawem NET BOX w porównaniu z zasięgiem standardowego routera domowego znajdującego się w domu lub mieszkaniu.

  • Mocniejszy sygnał LTE z zestawem NET BOX

    Sygnał LTE umożliwiający usługę dostępu do internetu podlega wielu czynnikom, które go osłabiają w drodze między nadajnikiem a odbiornikiem. Jednym z niezwykle istotnych elementów takiego połączenia jest m.in. rodzaj używanego przez abonenta odbiornika. Im czulszy on jest i im silniejszy sygnał LTE odbiera, tym lepsze jest połączenie radiowe z siecią operatora, a w konsekwencji – usługa dostępu do internetu działa dużo szybciej i płynniej. W odróżnieniu od standardowych routerów NET BOX posiada specjalnie zaprojektowany system antenowy, który wpływa pozytywnie na poziom odbieranego sygnału LTE – redukuje napotkane przez sygnał zaniki, tłumienia i różnego rodzaju zakłócenia. Dzięki swojej konstrukcji NET BOX potrafi pracować z takimi samymi parametrami jak routery domowe, lecz przy dużo słabszym sygnale radiowym. Jeżeli jednak w tym samym miejscu, gdzie używano zwykłego routera LTE, zastosujemy NET BOX, nowe urządzenie zachowuje się tak, jakby moc sygnału ze stacji bazowej nagle wzrosła – efekt ten jest spowodowany właśnie tzw. zyskiem anteny odbiorczej. Dodatkowo modemy są mocowane na zewnątrz budynku na wysokości większej niż zwykłe urządzenia (standardowa wysokość to ok. 1,5 m nad poziomem gruntu), co również ma pozytywny wpływ na moc odbieranego sygnału, który nie musi się przebijać przez liczne przeszkody na swojej drodze, aby dotrzeć do anteny odbiorczej.

  • Jakiej maksymalnej długości może być kabel?

    Istnieje możliwość zastosowania kabla ethernetowego dłuższego niż ten dostępny w zestawie (10 m). Możesz użyć kabla o długości do 90 m bez straty jakości sygnału.

  • Na jakich warunkach wykonujemy bezpłatną instalację?

    W skład darmowej instalacji wchodzi:

    • Dojazd do 20 km od granicy administracyjnej miasta, w którym zakupiono ofertę. W przypadku zakupu na odległość 20 km liczone jest od granicy leżącej najbliżej Ciebie miejscowości, w której znajduje się Salon Play.
    • Montaż na balkonie lub tarasie (ważne, by były to miejsca łatwo dostępne).

    Do zainstalowania NET BOX wykorzystujemy kable i elementy montażowe, które są w zestawie.

  • Jakie mogą być koszty dodatkowe?

    Możesz ponieść dodatkowy koszt w przypadku:

    • Konieczności użycia dodatkowego wysięgnika i dodatkowych kołków montażowych (ok. 45 zł z VAT).
    • Dojazdu ponad ustalony limit, tj. ponad 20 km (każdy kolejny kilometr to opłata 1,60 zł z VAT).
    • Konieczności użycia dodatkowego kabla powyżej 10 m (ok. 1 zł z VAT za metr bieżący).
    • Montażu w miejscach trudno dostępnych, jak dach lub komin (od ok. 100 zł z VAT).

    Podane kwoty są cenami sugerowanymi. Wszystko ustalisz podczas umawiania wizyty.

  • Czy mogę zwrócić sprzęt, jeżeli nie spełni moich oczekiwań?

    Tak, masz na to aż 30 dni, które liczymy od dnia podpisania umowy.

    Pamiętaj, zestaw urządzeń musi być kompletny.

  • Jak zgłosić problem z usługą?

    Zadzwoń do Play pod numer 790 500 500 lub *500 (dostępny tylko z sieci P4).