Usługa
Pewna Ochrona
Ubezpieczenie Pewna Ochrona to większy komfort dla Ciebie i Twoich bliskich. Poznaj atrakcyjne warunki ubezpieczenia dla Klientów Play.
Opis usługi
Korzystając z ubezpieczenia Pewna Ochrona zapewniasz swoim bliskim dodatkowe pieniądze na wypadek zdarzeń, które mogą zaważyć
na ich przyszłości. Pewna Ochrona to ubezpieczenie grupowe na wypadek śmierci oraz śmierci wskutek nieszczęśliwego wypadku przygotowane przez MetLife TUnŻiR S.A. specjalnie dla Klientów Play.Szczegółowe warunki udzielania ochrony w ramach umowy ubezpieczenia „Pewna Ochrona”, w tym wyłączenia i ograniczenia odpowiedzialności Towarzystwa, znajdują się w Szczególnych Warunkach Ubezpieczenia dostępnych poniżej, w zakładce Dokumenty.
Pewna Ochrona to:
- wysokie świadczenia,
- relatywnie niska opłata,
- rosnąca suma ubezpieczenia,
- brak badań medycznych,
- ochrona przez całą dobę, na całym świecie.
Od kiedy zaczyna się ochrona?
Ochrona ubezpieczeniowa rozpoczyna się pierwszego dnia najbliższego Okresu Rozliczeniowego, następującego po złożeniu ustnego oświadczenia o przystąpieniu do ubezpieczenia.
Jak wystąpić o wypłatę świadczenia?
Zdarzenie ubezpieczeniowe można zgłosić telefonicznie – za pośrednictwem Infolinii Towarzystwa pod numerem +48 79 11 00 410 – lub pisemnie – wysyłając wypełniony formularz roszczeniowy lub wniosek zawierający dane wskazane na formularzu, wraz z wymaganą dokumentacją do Agenta do spraw Roszczeń pod adres:
MetLife TUnŻiR S.A.,
Skrytka pocztowa nr 25,
26-614 Radom.
Osoba zgłaszająca roszczenie zostaje poinformowana:
- jakie dokumenty będą potrzebne i w jaki sposób dostarczyć je Towarzystwu,
- jak przebiega proces rozpatrywania roszczeń.
Formularz do zgłoszenia Zdarzenia ubezpieczeniowego dostępny jest w zakładce Dokumenty, oraz na stronie internetowej Towarzystwa.
Kiedy zostaną wypłacone pieniądze?
Pieniądze wypłacane są w najkrótszym możliwym terminie, nie później jednak niż w ciągu 30 dni od daty otrzymania powiadomienia o Zdarzeniu ubezpieczeniowym. Jeśli wyjaśnienie okoliczności koniecznych do ustalenia odpowiedzialności Towarzystwa byłoby w tym terminie niemożliwe, świadczenie powinno być wypłacone w ciągu 14 dni od ich ustalenia.
Szczegółowe warunki udzielania ochrony ubezpieczeniowej w ramach Umowy Grupowego Ubezpieczenia na Życie oraz Ubezpieczenia na wypadek Śmierci wskutek Nieszczęśliwego Wypadku dla Klientów P4 Sp. z o.o. „Pewna Ochrona” (w tym wyłączenia i ograniczenia odpowiedzialności Towarzystwa) znajdują się w Szczególnych Warunkach Grupowego Ubezpieczenia na Życie „Pewna Ochrona”, które dostępne są w zakładce Dokumenty.
Cennik
Opłata za ubezpieczenie uzależniona jest od wybranej przez Ciebie opcji ubezpieczenia.
Pakiet srebrny | Pakiet złoty | Pakiet platynowy | |
---|---|---|---|
Zdarzenie | Suma ubezpieczenia | ||
Śmierć Ubezpieczonego wskutek NW świadczenie z rosnącą sumą ubezpieczenia |
50 000 zł | 75 000 zł | 100 000 zł |
75 000 zł od szóstego roku trwania ochrony ubezpieczeniowej |
112 500 zł od szóstego roku trwania ochrony ubezpieczeniowej |
150 000 zł od szóstego roku trwania ochrony ubezpieczeniowej |
|
Śmierć ubezpieczonego | 144 zł | 180 zł | 240 zł |
Opłata miesięczna | 12 zł | 15 zł | 20 zł |
Jak aktywować usługę
Aktywacja jest możliwa jedynie po uprzednim kontakcie ze strony konsultanta.
Dla kogo
Usługa kierowana jest do Klientów Indywidualnych w związku z zawarciem lub przedłużeniem umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych oraz Klientów Biznesowych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.
Dokumenty
Szczególne Warunki Grupowego Ubezpieczenia na Życie „Pewna Ochrona" wraz z kartą produktu (PDF) (ważny od 09.01.2017)
Szczególne Warunki Grupowego Ubezpieczenia na Życie „Pewna Ochrona" (PDF) (ważny od 18.08.2016 do 08.01.2017)
Szczególne Warunki Grupowego Ubezpieczenia na Życie „Pewna Ochrona" (PDF) (ważny od 25.12.2014 do 30.06.2015)
Szczególne Warunki Grupowego Ubezpieczenia na Życie „Pewna Ochrona" (PDF) (ważny do 24.12.2014)
Wniosek wskazania/zmiany uposażonych (PDF)
Wniosek o wypłatę świadczenia (PDF)