Ochrona Internetu

Aktywacja nowych użytkowników usługi Ochrona Internetu w Play została zatrzymana z dniem 25.11.2021

Ochrona Internetu to więcej niż antywirus

Ochrona internetu to:

  • Bezpieczne płatności w sieci

    Rób zakupy i płać rachunki online bez obaw

  • Ochrona rodzicielska

    Ucz dziecko, jak mądrze korzystać z urządzeń elektronicznych

  • Bezpieczeństwo danych

    Chroń zdjęcia, pliki, dokumenty i profile społecznościowe

Który wariant
dla mnie?

Abonament,
Na kartę i MIX

Ochrona Internetu

4,99 zł /mies.

1 miesiąc GRATIS!

Liczba chronionych urządzeń

2

Ubezpieczenie Ubezpieczenie od utraty danych oraz wsparcie przy instalacji aplikacji

Abonament

Ochrona Internetu Pro

9,99 zł /mies.

1 miesiąc GRATIS!

Liczba chronionych urządzeń

3

Ubezpieczenie Ubezpieczenie od utraty danych oraz wsparcie przy instalacji aplikacji

Abonament

Ochrona Internetu Max

15 zł /mies.

1 miesiąc GRATIS!

Liczba chronionych urządzeń

5

Ubezpieczenie Ubezpieczenie od utraty danych oraz wsparcie przy instalacji aplikacji

Bezpieczne płatności w sieci

Bezpieczne płatności w sieci

  • Zwiększ bezpieczeństwo transakcji i zakupów online oraz ochronę przed wyłudzeniami dzięki Bezpiecznej Przeglądarce
  • Sprawdzamy pod kątem bezpieczeństwa każdą witrynę z płatnościami internetowymi którą otwierasz, aby chronić Twoje hasła podczas płacenia rachunków i zakupów online
  • Podczas transakcji wszystkie zbędne połączenia są blokowane, aby nikt nie wykradł Twoich danych

Ochrona rodzicielska

  • Funkcja stworzona dla rodziców, którzy chcą aby telefon, tablet lub komputer był bezpiecznym urządzeniem dla ich dzieci
  • Możesz blokować określone typy treści, bądź zezwolić na dostęp tylko do wybranych stron internetowych
  • Dodatkowo w łatwy sposób włączysz ustalony razem z dzieckiem dzienny limit dostępu do sieci i aplikacji
Bezpieczne płatności w sieci
Bezpieczne płatności w sieci

Bezpieczeństwo danych

  • Chronimy Twoje wspomnienia, zgromadzone dokumenty oraz zapisane hasła
  • Dbamy o to, aby pliki nie zostały zniszczone ani zakodowane przez nieuprawnionych użytkowników
  • Zabezpieczamy Twój telefon przed wirusami i szkodliwym oprogramowaniem

Dodatkowe informacje

Jakie urządzenia mogę objąć ochroną?

Z usługą Ochrona Internetu możesz chronić smartfon, tablet i komputer.

Od kiedy moje urządzenie jest chronione?

Twoje urządzenie będzie chronione bezpośrednio po aktywacji usługi i zainstalowaniu bezpłatnej aplikacji Ochrona Internetu na urządzeniu, które chcesz objąć ochroną. Aplikacja działa na urządzeniach z system operacyjnym: Android 4.0 lub nowszy, iOS 9 lub nowszy, WP8, Windows 7 lub nowszy oraz Mac OS 10.6 lub nowszy.

Mam aktywną usługę Ochrona Internetu. Czy to wystarczy, aby moje urządzenie było chronione?

Nie. Pamiętaj, żeby po aktywacji usługi zainstalować na swoim urządzeniu darmową aplikację Ochrona Internetu. Bez niej Twoje urządzenie nie będzie chronione.

Jak zalogować się do aplikacji Ochrona Internetu?

Pobierz aplikację ze strony: www.twojaochrona.play.pl/pobierz lub kliknij link, który wyślemy do Ciebie w SMS-ie powitalnym. Pełną instrukcję instalacji aplikacji znajdziesz tutaj.

Chcę zacząć chronić kolejne urządzenie. Jak to zrobić?

Wejdź na stronę www.twojaochrona.play.pl i w zakładce Dodaj urządzenie wybierz urządzenie, które chcesz chronić. Wyślij automatyczny e-mail lub SMS z linkiem aktywacyjnym. Pełną instrukcję dodawania kolejnych urządzeń do aplikacji znajdziesz tutaj.

Zobacz jak dodać kolejne urządzenie https://www.play.pl/pomoc/serwis/jak-dodac-kolejne-urzadzenie-do-ochrony.html

Jak włączyć ochronę rodzicielską na telefonie mojego dziecka?

Zainstaluj na urządzeniu dziecka aplikację, a następnie włącz ochronę rodzicielską w menu głównym na swoim telefonie. Pełną instrukcję korzystania z ochrony rodzicielskiej znajdziesz tutaj. Pamiętaj, żeby na urządzeniu dziecka nie tworzyć głównego profilu do zarządzania kontem.

Zobacz jak włączyć ochronę rodzicielską https://www.play.pl/pomoc/serwis/jak-wlaczyc-ochrone-rodzicielska-na-telefonie-dziecka.html

Czy mogę w dowolnej chwili zmieniać ustawione parametry ochrony rodzicielskiej?

Tak. W każdej chwili możesz edytować ustawione parametry ochrony. Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta na www.twojaochrona.play.pl. Pełną instrukcję korzystania z ochrony rodzicielskiej znajdziesz tutaj.

Czy mając aplikację Ochrona Internetu muszę korzystać ze strony www.twojaochrona.play.pl?

Nie. Logowanie na stronie www.twojaochorna.play.pl będzie przydatne, jeśli zechcesz edytować ustawienia ochrony rodzicielskiej.

Jak zalogować się do Aplikacji Ochrony Internetu i do mojego konta na stronie www.twojaochrona.play.pl?

Jeśli uruchamiasz aplikację Ochrona Internetu lub otwierasz www.twojaochrona.play.pl na urządzeniu z kartą SIM, do której wykupiona jest usługa, logowanie nastąpi automatycznie.

Jeśli aplikacja nie rozpozna numeru, wyślij jednorazowe hasło do logowania na numer, dla którego została wykupiona usługa lub zaloguj się do konta Play24 dla tego numeru.

Zobacz jak się zalogować https://www.play.pl/pomoc/serwis/logowanie-do-aplikacji-ochrona-internetu.html

Usługę Ochrona Internetu mam wykupioną na karcie SIM internetowej. Jak zalogować się w takim przypadku
do Ochrony Internetu lub www.twojaochrona.play.pl?

Połącz się z Wi-Fi urządzenia z kartą SIM, do której została wykupiona usługa. Aplikacja rozpozna numer i zaloguje się automatycznie.

Jeśli nie zalogujesz się automatycznie, zrób to przez Play24. Jeśli nie masz jeszcze konta w Play24 dla numeru z Ochroną Internetu, najpierw je utwórz.

Jak zapewnić sobie ochronę przy transakcjach i zakupach internetowych?

Przy transakcjach i zakupach internetowych korzystaj z Bezpiecznej Przeglądarki. Na telefonie z system iOS znajdziesz ją bezpośrednio w aplikacji Ochrona Internetu. Na telefonach z innym systemem operacyjnym Bezpieczna Przeglądarka pojawi się po zainstalowaniu Ochrony Internetu.

Czym różni się aplikacja Ochrona Internetu od strony www.twojaochrona.play.pl?

Ochrona Internetu to bezpłatna aplikacja, z którą możesz zarządzać usługą na swoim urządzeniu. Z jej poziomu masz dostęp m.in. do blokady połączeń czy skanowania urządzenia w poszukiwaniu wirusów.

Na stronie www.twojaochrona.play.pl możesz zarządzać dostępnymi licencjami oraz edytować reguły rodzinne na urządzeniu, na którym założysz profil dla dziecka.