-
Twój koszyk jest pusty 😢
-
Oferta
-
Usługi
-
Obsługa klienta
Aktywacja nowych użytkowników usługi Ochrona Internetu w Play została zatrzymana z dniem 25.11.2021
Rób zakupy i płać rachunki online bez obaw
Ucz dziecko, jak mądrze korzystać z urządzeń elektronicznych
Chroń zdjęcia, pliki, dokumenty i profile społecznościowe
Abonament,
Na kartę i MIX4,99 zł /mies.
1 miesiąc GRATIS!
Liczba chronionych urządzeń
2
Ubezpieczenie Ubezpieczenie od utraty danych oraz wsparcie przy instalacji aplikacji
Abonament
9,99 zł /mies.
1 miesiąc GRATIS!
Liczba chronionych urządzeń
3
Ubezpieczenie Ubezpieczenie od utraty danych oraz wsparcie przy instalacji aplikacji
Abonament
15 zł /mies.
1 miesiąc GRATIS!
Liczba chronionych urządzeń
5
Ubezpieczenie Ubezpieczenie od utraty danych oraz wsparcie przy instalacji aplikacji
Z usługą Ochrona Internetu możesz chronić smartfon, tablet i komputer.
Twoje urządzenie będzie chronione bezpośrednio po aktywacji usługi i zainstalowaniu bezpłatnej aplikacji Ochrona Internetu na urządzeniu, które chcesz objąć ochroną. Aplikacja działa na urządzeniach z system operacyjnym: Android 4.0 lub nowszy, iOS 9 lub nowszy, WP8, Windows 7 lub nowszy oraz Mac OS 10.6 lub nowszy.
Nie. Pamiętaj, żeby po aktywacji usługi zainstalować na swoim urządzeniu darmową aplikację Ochrona Internetu. Bez niej Twoje urządzenie nie będzie chronione.
Pobierz aplikację ze strony: www.twojaochrona.play.pl/pobierz lub kliknij link, który wyślemy do Ciebie w SMS-ie powitalnym. Pełną instrukcję instalacji aplikacji znajdziesz tutaj.
Wejdź na stronę www.twojaochrona.play.pl i w zakładce Dodaj urządzenie wybierz urządzenie, które chcesz chronić. Wyślij automatyczny e-mail lub SMS z linkiem aktywacyjnym. Pełną instrukcję dodawania kolejnych urządzeń do aplikacji znajdziesz tutaj.
Zobacz jak dodać kolejne urządzenie https://www.play.pl/pomoc/serwis/jak-dodac-kolejne-urzadzenie-do-ochrony.html
Zainstaluj na urządzeniu dziecka aplikację, a następnie włącz ochronę rodzicielską w menu głównym na swoim telefonie. Pełną instrukcję korzystania z ochrony rodzicielskiej znajdziesz tutaj. Pamiętaj, żeby na urządzeniu dziecka nie tworzyć głównego profilu do zarządzania kontem.
Zobacz jak włączyć ochronę rodzicielską https://www.play.pl/pomoc/serwis/jak-wlaczyc-ochrone-rodzicielska-na-telefonie-dziecka.html
Tak. W każdej chwili możesz edytować ustawione parametry ochrony. Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta na www.twojaochrona.play.pl. Pełną instrukcję korzystania z ochrony rodzicielskiej znajdziesz tutaj.
Nie. Logowanie na stronie www.twojaochorna.play.pl będzie przydatne, jeśli zechcesz edytować ustawienia ochrony rodzicielskiej.
Jeśli uruchamiasz aplikację Ochrona Internetu lub otwierasz www.twojaochrona.play.pl na urządzeniu z kartą SIM, do której wykupiona jest usługa, logowanie nastąpi automatycznie.
Jeśli aplikacja nie rozpozna numeru, wyślij jednorazowe hasło do logowania na numer, dla którego została wykupiona usługa lub zaloguj się do konta Play24 dla tego numeru.
Zobacz jak się zalogować https://www.play.pl/pomoc/serwis/logowanie-do-aplikacji-ochrona-internetu.html
Połącz się z Wi-Fi urządzenia z kartą SIM, do której została wykupiona usługa. Aplikacja rozpozna numer i zaloguje się automatycznie.
Jeśli nie zalogujesz się automatycznie, zrób to przez Play24. Jeśli nie masz jeszcze konta w Play24 dla numeru z Ochroną Internetu, najpierw je utwórz.
Przy transakcjach i zakupach internetowych korzystaj z Bezpiecznej Przeglądarki. Na telefonie z system iOS znajdziesz ją bezpośrednio w aplikacji Ochrona Internetu. Na telefonach z innym systemem operacyjnym Bezpieczna Przeglądarka pojawi się po zainstalowaniu Ochrony Internetu.
Ochrona Internetu to bezpłatna aplikacja, z którą możesz zarządzać usługą na swoim urządzeniu. Z jej poziomu masz dostęp m.in. do blokady połączeń czy skanowania urządzenia w poszukiwaniu wirusów.
Na stronie www.twojaochrona.play.pl możesz zarządzać dostępnymi licencjami oraz edytować reguły rodzinne na urządzeniu, na którym założysz profil dla dziecka.
Udowodnij, że nie jesteś automatem
Skontaktuj się
z doradcą biznesowym
Zostaw numer -
oddzwonimy
Zadzwoń
na infolinię
Napisz
na czacie
Jak skorzystać z promocji
Amazon Prime Video
na 30 dni od Play
Aktywuj promocję
Jeśli podpisujesz umowę w salonie, poproś konsultanta o aktywację. Jeśli kupujesz ją online, aktywuj usługę samodzielnie w koszyku.
Wejdź w otrzymany link
Wejdź w link, który wyślemy Ci SMS-em po zawarciu umowy i załóż konto w Amazon Prime Video. Na rejestrację masz 30 dni od aktywacji promocji.
Gotowe!
Teraz możesz oglądać najlepsze filmy i seriale w Amazon Prime Video bez ograniczeń.
Jeśli podpisujesz umowę w salonie, poproś konsultanta o aktywację. Jeśli kupujesz ją online, aktywuj usługę samodzielnie w koszyku.
Dostaniesz od nas SMS-a z hasłem do logowania. Loginem jest Twój numer telefonu.
Teraz możesz już słuchać swojej ulubionej muzyki bez limitu!
Jak
skorzystać z usługi
Ochrona Internetu PRO
Aktywuj usługę
Jeśli podpisujesz umowę w salonie, poproś konsultanta o aktywację. Jeśli kupujesz ją online, aktywuj usługę samodzielnie w koszyku.
Pobierz aplikację
Ze sklepu Google Play lub App Store pobierz bezpłatną aplikację Ochrona Internetu na swój telefon. Możesz też skorzystać z linku, który otrzymasz SMS-em.
Zaloguj się
Jeśli uruchamiasz aplikację na urządzeniu z kartą SIM, do której wykupiona jest usługa, logowanie nastąpi automatycznie.
Gotowe!
Teraz Twoje bezpieczeństwo w sieci jest chronione i możesz dodać kolejne urządzenia.