Korzystamy z plików cookies i podobnych rozwiązań umieszczanych w Twoim udządzeniu przez nas lub podmioty trzecie, jeżeli pozwalają na to ustawienia Twojej przeglądarki internetowej. Dzięki temu nasza strona działa poprawnie, możemy analizować korzystanie ze strony oraz dostosować wygląd strony i nasze reklamy do Twoich preferencji i zainteresowań. Poznaj szczegóły i możliwość zmiany ustawień w Polityce prywatności i Cookies.
Naprawa telefonu
Pęknięty wyświetlacz? Zgłoś uszkodzenie, a my zajmiemy się resztą. Usługa dostępna w Play360.

Dlaczego warto?
-
Wygoda Załatwisz wszystko bez wychodzenia z domu. Zgłaszasz naprawę online lub telefonicznie.
-
Bezpieczeństwo i profesjonalizm Naprawy dokonywane są tylko w autoryzowanych serwisach – nie tracisz gwarancji producenta.
-
Limit 2400 zł Nawet do 2400 zł co rok na naprawę uszkodzeń telefonu.
Który wariant
dla mnie?
Parametry |
Naprawa telefonu |
Naprawa telefonu MAX NOWOŚĆ W PLAY |
---|---|---|
Roczny limit kosztów napraw
|
1000 zł | 2400 zł |
Liczba napraw w ciągu roku
|
bez limitu | bez limitu |
Naprawa wyświetlacza wraz z obudową, przyciskami, aparatem fotograficznym |
||
Naprawa pozostałych części Głośnik, bateria, złącze SIM i USB jeśli uległy uszkodzeniu wraz z wyświetlaczem |
||
Naprawa po zalaniu/zatopieniu w wodzie w tym w wodzie morskiej |
||
Naprawa na gwarancji producenta bez wychodzenia z domu |
||
Telefon zastępczy na czas naprawy Telefon z tym samym systemem operacyjnym co Twój
|
55 zł | 0 zł |
Jak to działa?

-
Krok 1
Jeśli masz pęknięty wyświetlacz, zgłoś to do serwisu - online lub telefonicznie. Dodatkowo możesz wybrać telefon zastępczy z tym samym systemem operacyjnym
-
Krok 2
Kurier odbierze od Ciebie uszkodzony telefon i przekaże telefon zastępczy - jeśli taki został zamówiony. Przesyłka jest dla Ciebie bezpłatna
-
Krok 3
Po naprawie, kurier przywiezie Ci urządzenie oraz odbierze telefon zastępczy. Przesyłka jest dla Ciebie bezpłatna
Zgłoś naprawę
lub zadzwoń pod numer:
+48 732 666 360
W godzinach 8-18 w dni robocze. Połączenie płatne według stawek operatora jak za zwykłe połączenie komórkowe z numerem w sieci PLAY
Dodatkowe informacje
Do aktywacji usługi potrzebne będą dane identyfikacyjne urządzenia: model i numer IMEI (indywidualny numer identyfikacyjny urządzenia).
Aby jak najszybciej uruchomić usługę wystarczy zalogować się w serwisie Play24. W zakładce "Play360" znajdziesz dane używanego przez Ciebie telefonu lub listę urządzeń ostatnio używanych w Play. Wybierz urządzenie, dla którego chcesz aktywować usługę.
Jeżeli samodzielnie nie zarejestrujesz urządzenia w Play24 obejmiemy je ochroną 8 dnia po zakupie Play360 – pod warunkiem, że do tego czasu przynajmniej raz użyto telefonu z kartą SIM Play.
Jeżeli w ciągu 7 dni od zakupu usługi ani razu nie użyjesz telefonu z kartą SIM Play, usługę włączymy później – od 3 dnia po użyciu karty. Ochroną objęte zostanie urządzenie w którym po raz pierwszy użyto karty SIM. Do chwili rejestracji urządzenia usługa "Naprawa Telefonu" nie jest aktywna i nie można zgłosić urządzenia do naprawy.
Od razu w dniu podpisania umowy, jeśli podpisujesz lub przedłużasz umowę z nowym telefonem. Usługą automatycznie objęty jest telefon, który kupiłeś wraz z umową.
Od 8 dnia od zakupu usługi Play360, jeśli kupujesz abonament z innym urządzeniem niż telefon/tablet lub abonament Tylko SIM. Masz też możliwość wcześniejszego zarejestrowania urządzenie w Play24
- Regulamin usługi Play360 Pobierz (670 KB)
- Regulamin usługi Play360 MAX Pobierz (672 KB)