Naprawa telefonu - usługa dostępna w Play360

Naprawa telefonu

Pęknięty wyświetlacz? Zgłoś uszkodzenie, a my zajmiemy się resztą. Usługa dostępna w Play360.

Naprawa telefonu - usługa dostępna w Play360
Naprawa telefonu - usługa dostępna w Play360

Dlaczego warto?

  • Wygoda Załatwisz wszystko bez wychodzenia z domu. Zgłaszasz naprawę online lub telefonicznie.

  • Bezpieczeństwo i profesjonalizm Naprawy dokonywane są tylko w autoryzowanych serwisach – nie tracisz gwarancji producenta.

  • Limit 2400 zł Nawet do 2400 zł co rok na naprawę uszkodzeń telefonu.

Który wariant
dla mnie?

Parametry

Naprawa telefonu

Naprawa telefonu MAX NOWOŚĆ W PLAY

Roczny limit kosztów napraw

1000 zł 2400 zł

Liczba napraw w ciągu roku

bez limitu bez limitu

Naprawa wyświetlacza

wraz z obudową, przyciskami, aparatem fotograficznym

Naprawa pozostałych części Głośnik, bateria, złącze SIM i USB

jeśli uległy uszkodzeniu wraz z wyświetlaczem

Naprawa po zalaniu/zatopieniu w wodzie

w tym w wodzie morskiej

Naprawa na gwarancji producenta

bez wychodzenia z domu

Telefon zastępczy na czas naprawy Telefon z tym samym systemem operacyjnym co Twój

55 zł 0 zł

Jak to działa?

Jak działa naprawa telefonu w Play360?
  • Krok 1

    Jeśli masz pęknięty wyświetlacz, zgłoś to do serwisu - online lub telefonicznie. Dodatkowo możesz wybrać telefon zastępczy z tym samym systemem operacyjnym

  • Krok 2

    Kurier odbierze od Ciebie uszkodzony telefon i przekaże telefon zastępczy - jeśli taki został zamówiony. Przesyłka jest dla Ciebie bezpłatna

  • Krok 3

    Po naprawie, kurier przywiezie Ci urządzenie oraz odbierze telefon zastępczy. Przesyłka jest dla Ciebie bezpłatna

Jak włączyć?

Usługa dostępna jest w Play360.
W ramach pakietu usług Play360 otrzymujesz dodatkowo:

Logo ochrona internetu w Play
Ochrona internetu
Logo Nawigacja Play
Nawigacja Play
Logo Lecton
Lecton
Logo Legimi
Legimi
Logo Nickelodeon Play
Nickelodeon Play
Logo priorytetowych połączeń z konsultantem Play
Priorytetowe połączenie z konsultantem Play

Zgłoś naprawę

Wypełnij formularz na:
www.naprawaplay.pl

24 godziny 7 dni w tygodniu

lub zadzwoń pod numer:
+48 732 666 360

W godzinach 8-18 w dni robocze. Połączenie płatne według stawek operatora jak za zwykłe połączenie komórkowe z numerem w sieci PLAY

Dodatkowe informacje

Czy mogę aktywować usługę "Naprawa Telefonu" bez pakietu Play360?
Nie. Usługa jest dostępna tylko w pakiecie usług Play360.
Dla jakiego urządzenia mogę aktywować usługę naprawy w ramach Play360?
Dla telefonu lub tabletu, który kupujesz razem z umową lub przedłużeniem umowy abonamentowej w Play. Usługę możesz też włączyć, jeżeli podpisujesz umowę z innym urządzeniem niż telefon/tablet lub Tylko SIM. W tym przypadku możesz aktywować usługę dla telefonu lub tabletu, z którego korzystasz bądź zamierzasz korzystać w Play.
Mam usługę Play360 na 24 miesiące. Czy mogę zmienić urządzenie objęte usługą naprawy wcześniej niż przed upływem 2 lat?
Jeżeli zmieniłeś telefon, z którego korzystasz wraz z abonamentem Play przed końcem umowy na 24 miesiące, możesz aktywować dla niego usługę naprawy po upływie roku od zawarcia umowy Play360. Aby to zrobić, zaloguj się do Play24. Jeżeli przedłużasz umowę abonamentową z nowym telefonem lub tabletem, automatycznie zmienimy chronione urządzenie na nowe i od tego momentu możesz zgłosić do naprawy nowy telefon.
Kupiłem abonament Tylko SIM wraz usługą Play360. Jak mogę włączyć usługę naprawy dla mojego telefonu?

Do aktywacji usługi potrzebne będą dane identyfikacyjne urządzenia: model i numer IMEI (indywidualny numer identyfikacyjny urządzenia).

Aby jak najszybciej uruchomić usługę wystarczy zalogować się w serwisie Play24. W zakładce "Play360" znajdziesz dane używanego przez Ciebie telefonu lub listę urządzeń ostatnio używanych w Play. Wybierz urządzenie, dla którego chcesz aktywować usługę.

Jeżeli samodzielnie nie zarejestrujesz urządzenia w Play24 obejmiemy je ochroną 8 dnia po zakupie Play360 – pod warunkiem, że do tego czasu przynajmniej raz użyto telefonu z kartą SIM Play.

Jeżeli w ciągu 7 dni od zakupu usługi ani razu nie użyjesz telefonu z kartą SIM Play, usługę włączymy później – od 3 dnia po użyciu karty. Ochroną objęte zostanie urządzenie w którym po raz pierwszy użyto karty SIM. Do chwili rejestracji urządzenia usługa "Naprawa Telefonu" nie jest aktywna i nie można zgłosić urządzenia do naprawy.

Od kiedy usługa naprawy jest aktywna dla mojego telefonu?

Od razu w dniu podpisania umowy, jeśli podpisujesz lub przedłużasz umowę z nowym telefonem. Usługą automatycznie objęty jest telefon, który kupiłeś wraz z umową.

Od 8 dnia od zakupu usługi Play360, jeśli kupujesz abonament z innym urządzeniem niż telefon/tablet lub abonament Tylko SIM. Masz też możliwość wcześniejszego zarejestrowania urządzenie w Play24

Czy Naprawa Telefonu w Play360 jest usługą ubezpieczeniową?
Nie. Jest to usługa, a nie ubezpieczenie.
Kto dokonuje naprawy Telefonu?
Naprawy telefonu dokonują autoryzowane serwisy we współpracy z naszym partnerem - firmą Digital Care.
Czy mogę zgłosić uszkodzenie innych części telefonu niż wyświetlacza?
Zakres usługi obejmuje naprawę innych części telefonu, tylko jeśli uległy one uszkodzeniu wraz z wyświetlaczem. Dokładny zakres uszkodzeń, jakie naprawimy dla Ciebie w ramach usługi zależny jest od posiadanego przez Ciebie wariantu Play360.