Usługa
Bezpieczny telefon
Abonenci Play mogą ubezpieczyć swoje telefony między innymi od przypadkowego zniszczenia. Usługa Bezpieczny telefon to spokój i poczucie bezpieczeństwa.
Opis usługi
Bezpieczny telefon to oferta Ubezpieczenia przygotowana dla Abonentów Play we współpracy z firmą Metlife Europe Insurance Limited.
Celem Programu jest zapewnienie użytkownikowi spokoju i poczucia pełnego komfortu oraz bezpieczeństwa w użytkowaniu telefonu.
Pakiet Smart zapewni Ci ochronę na wypadek przypadkowego uszkodzenia telefonu.
Ochrona działa zarówno na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej jak i za granicą, jeżeli pobyt nie przekroczy 60 dni.
Szczegółowe informacje dotyczące Ubezpieczenia "Bezpieczny telefon" uzyskasz pod numerem Infolinii MetLife Europe Insurance Limited (+48) 79 11 00 310 (opłata według Twojego planu taryfowego).
Cennik
Składka za ubezpieczenie uzależniona jest od wybranej przez Ciebie opcji Ubezpieczenia oraz wartości Twojego telefonu.
Bezpieczny Telefon - Pakiet Smart | |||
---|---|---|---|
Miesięczna opłata | 9,99 zł | 17,99 zł | 34,99 zł |
Wartość telefonu | do 900 zł | od 900 do 1500 zł | powyżej 1500 zł |
Ubezpieczenie od zniszczenia tel. | + | + | + |
Liczba szkód | 2 zdarzenia w ciągu 12 miesięcy | ||
Udział własny | 49 zł | 99 zł | 149 zł |
Aktywacja i dezaktywacja
Aktywacja jest możliwa jedynie po uprzednim kontakcie ze strony konsultanta.
Dla kogo
Usługa kierowana jest do Klientów Indywidualnych, którzy zakupili telefon w sieci Play w związku z zawarciem lub przedłużeniem umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych oraz Klientów Biznesowych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.
Dokumenty
Dla pakietu Smart Warunki Ubezpieczenia – Bezpieczny Telefon (obowiązuje od lutego 2015)
Dla pakietów Komfort i Premium Warunki Ubezpieczenia – Bezpieczny Telefon
Warunki Ubezpieczenia – Bezpieczny Telefon - dla umów podpisanych do końca 2013 roku
Formularz zgłoszenia szkody: USZKODZENIE
Formularz zgłoszenia szkody: KRADZIEŻ I NIEAUTORYZOWANE POŁĄCZENIA