Brak zasięgu?

Jeśli korzystasz z Play Internet i masz problem z zasięgiem w swojej okolicy, sprawdź czy jesteś w zasięgu 4G LTE na mapie zasięgu.

Jeśli jesteś w zasięgu technologii 4G LTE i nie możesz połączyć się w internetem, skontaktuj się z Obsługą Klienta pod numerem *600 lub 790 600 600.

Pamiętaj, że po zakupie oferty Play Internet masz 7 dni na sprawdzenie, czy w miejscu, gdzie używasz internetu warunki transmisji są zadowalające. W tym czasie możesz zwrócić modem i kartę SIM beż żadnych konsekwencji.

Czy ten artykuł był pomocny?

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim. Pliki cookie pozwalają na poznanie twoich preferencji na podstawie zachowań w serwisie. Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę. Poznaj szczegóły i możliwości zmiany ustawień w Polityce Cookies.