Zgłoszenia w Play24


Zgłoszenia

 

Jeżeli potrzebujesz wyjaśnienia kwot na fakturze lub chcesz zgłosić zaistniały problem z telefonem, doładowaniami lub zasięgiem, możesz to zrobić bezpłatnie przez formularz WWW znajdujący się na stronie „Zgłoszenia", a także:

  • zapoznać się z historią zgłoszeń do Play skierowanych przez WWW, infolinię, czy też w punkcie sprzedaży,
  • sprawdzić aktualny status zgłoszeń,
  • sprawdzić sposoby rozwiązywania problemów.

Zanim jednak wyślesz do nas zgłoszenie zobacz, czy wśród popularnych tematów nie ma takiego, który odpowie na Twoje pytania.

W celu bezpłatnego wysłania zgłoszenia do Obsługi Klienta, zaloguj się do Play24 i wejdź w zakładkę „Zgłoszenia", następnie wybierz interesującą Cię kategorię i wybierz przycisk „Napisz do konsultanta".

Czy ten artykuł był pomocny?