Nielimitowane GB w smartfonie - jak włączyć?

Kto może skorzystać z promocji Nielimitowane GB w smartfonie
do 6 miesięcy za 0 zł?

Usługa Nielimitowane GB w smartfonie to internet bez limitu danych w zasięgu dowolnej technologii w całej Polsce. Okres promocyjny 6 miesięcy liczy się od momentu Aktywacji Umowy. Promocja dotyczy Klientów, którzy skorzystali z nowej Oferty FORMUŁA SMARTFON UNLIMITED na minimum 12 miesięcy z abonamentem od 29,99 zł bez telefonu lub 49,99 zł z telefonem.

Jak skorzystać z promocji Nielimitowane GB w smartfonie?

Zaloguj się w aplikacji Play24 (jeśli nie masz konta, załóż je korzystając z naszej instrukcji)
Z ekranu startowego przejdź na ekran Usługi a następnie wybierz kategorię Internet
Z listy usług wybierz „Nielimitowane GB w smartfonie – Promocja”, wybierz przycisk „Włącz” i zatwierdź wprowadzane zmiany.
W ciągu 24 godzin na Twoim koncie będzie włączony Nielimitowany Internet w Smartfonie.

Czym jest Play24 i aplikacja mobilna Play24?

Play24 to sposób na wygodne zarządzanie Twoim kontem w Play. Możesz sprawdzać i przeglądać faktury, połączenia, włączać i wyłączać usługi dodatkowe na swoim numerze.

Jak pobrać aplikację Play24?

Jeżeli kupiłeś telefon z Androidem lub Windows Phone aplikacja jest już na Twoim urządzeniu – wejdź w telefonie w listę aplikacji i wyszukaj aplikację Play24.

Aplikacja

Jeżeli masz inne urządzenie lub telefon nie pochodzi z naszej sieci, otwórz przeglądarkę internetową w telefonie i wpisz adres www.play.pl/play24/ - system automatycznie przekieruje Cię do sklepu Google Play (Android), App Store (iOS) na stronę aplikacji Play24. Wystarczy wybrać „Zainstaluj” i aplikacja zostanie pobrana na Twój telefon

Uwaga! Aby pobierać aplikacje ze sklepów, należy zalogować się na urządzeniu na swoje konto.

Android – konto Gmail
Należy wybrać ikonę Gmail lub Sklepu Play w menu w telefonie – urządzenie zapyta, czy dodać nowe konto czy zalogować na już istniejące.
Jeżeli masz już konto – wybierz „Istniejące” i podaj swój login i hasło. Jeżeli nie masz konta, wybierz „Nowe”, ustal nowy login i hasło do konta i zatwierdź.

iOS
przy uruchamianiu pierwszy raz iPhone’a lub iPada urządzenie zapyta, czy chcesz zalogować się używając Apple ID (jeżeli masz już konto) lub Utworzyć bezpłatnie Apple ID (stworzenie nowego konta). Jeżeli pominąłeś ten krok, możesz później zalogować się lub utworzyć Apple ID wchodząc w „Ustawienia” -> ”iTunes i App Store” – tam podajesz swój login i hasła jeśli masz konto, lub wybierasz „Utwórz nowy Apple ID”.

Kiedy najlepiej włączyć usługę?

Jeżeli kupiłeś ofertę z nowym numerem telefonu - od razu po podpisaniu umowy.
Jeżeli przenosisz numer do Play - po przeniesieniu Twojego numeru na ofertę docelową.
Jeżeli przedłużasz umowę z Play - następnego dnia po podpisaniu aneksu.

 

 
 
Czy ten artykuł był pomocny?