Poczta Głosowa

Nie możesz odebrać telefonu? Musiałeś go wyłączyć? Dzięki Poczcie Głosowej każdy, kto do Ciebie zadzwoni, może nagrać wiadomość. Możesz wybrać, w jaki sposób chcesz odebrać nagrane wiadomości i skorzystać z wieli dodatkowych funkcji. Wybierz najlepszy dla Ciebie wariant Poczty Głosowej w Play


Opis usługi

Poczta Głosowa Standard - umożliwia dzwoniącym do Ciebie nagrywanie wiadomości głosowych, kiedy nie możesz odebrać przychodzącego połączenia. O nowych wiadomościach będziesz powiadamiany SMS-em, a żeby je odsłuchać, dzwonisz na numer poczty głosowej – numer skrócony *200 lub numer 790 200 200.
Podczas Twojego pierwszego połączenia z pocztą głosową system pomoże Ci ustawić wszystkie parametry, które później możesz dowolnie zmieniać w menu ustawień osobistych. Pamiętaj, by nagrać własne powitanie – Twoi znajomi będą pewni, że zostawiają wiadomość dla Ciebie.
Jeśli w trakcie odsłuchiwania wiadomości chcesz usłyszeć numer telefonu osoby, która do Ciebie dzwoniła wybierz „1 - 1”. Na długi numer 790 200 200 możesz dzwonić z dowolnego telefonu. Jeśli chcesz odsłuchać wiadomości, podaj swój numer, wciśnij #, następnie podaj kod dostępu do poczty głosowej i ponownie wciśnij #.
Standardowa Poczta Głosowa przechowa 20 najnowszych wiadomości, maksymalnie przez 14 dni.

Poczta Głosowa PRO - daje Ci możliwość odsłuchania poczty głosowej w aplikacji mobilnej, z załącznika e-mail lu MMS-a. Kopie wiadomości zostaną zachowane na poczcie głosowej, ale będą dostępne jako wiadomości odsłuchane. W aplikacji Poczta Głosowa PRO możesz wyświetlać, przeglądać i odtwarzać wiadomości poczty głosowej bezpośrednio na telefonie. Aplikacja poda Ci szczegółowe dane wiadomości takie jak: numer lub dane nadawcy, data i godzina nadejścia, długość. Nie trzeba przesłuchiwać całej listy, wystarczy wybrać konkretną wiadomość. Zawsze możesz zadzwonić pod numer *200, by odsłuchać swoje wiadomości.

Poczta Głosowa PRO oferuje:

  • mobilną aplikację Poczta Głosowa Pro, którą możesz pobrać z Google Play. Dla systemów Windows Phone oraz iPhone są to aplikacje natywne (wbudowane w telefonie),
  • otrzymywanie nagranych wiadomość w formie e-mail, na dowolne podane przez Ciebie konto. W pliku dźwiękowym załączona będzie otrzymana wiadomość. Kopie wiadomości zostaną zachowane na poczcie głosowej, więc jeśli chwilowo nie będziesz mieć dostępu do poczty, możesz odbierać wiadomości dzwoniąc na numer *200,
  • przechowywanie do 100 wiadomości (w sumie; odsłuchanych i nieodsłuchanych),
  • przechowywanie wiadomości przez 90 dni (od momentu nagrania),
  • otrzymanie nagranych wiadomości w formie MMS

Możesz korzystać z funkcjonalności Poczty Głosowej Pro w dowolny sposób i zmieniać ustawienia według swoich potrzeb.

Android

Android Android

iOS

iOS iOS

Windows Phone

Windows Phone

Aplikacja dostępna na:

  • Android - wszystkie telefony z systemem Android 2.3 i wyższym
  • Windows Phone 8 i wyższy (Lumia: 530, 535, 630, 635/635 1GB, 640 LTE, 735, 930)
  • iOS - wszystkie telefony z systemem iOS 4 i wyższe

Aktywacja i dezaktywacja

 
    Kod aktywacji Kod dezaktywacji Sprawdzenie stanu usługi  
  Poczta Głosowa Standard *111*56*1# - *111*56*3#  
  Poczta Głosowa PRO *111*5*1# *111*5*2# *111*5*3#  

Pocztę Głosową PRO możesz wyłączyć w każdej chwili. Jeśli nie masz aktywnej Poczty Głosowej Standard w momencie aktywacji Poczty Głosowej PRO, wersja Standard aktywuje się automatycznie.

Pocztę Głosową PRO można również aktywować/dezaktywować w serwisie Play24 (zakładka „Pakiety i Usługi") oraz SMSem:

Aktywacja - SMS o treści START na numer 80808.
Dezaktywacja - SMS o treści STOP na numer 80808.

Aby sprawdzić status usługi Poczta Głosowa PRO wyślij SMS o treści STATUS na numer 80808.


Cennik

Poczta Głosowa Standard jest bezpłatna
Poczta Głosowa PRO - miesięczna opłata za usługę wynosi 2 zł z VAT (dla nowych abonentów 1. miesiąc korzystania z usługi jest bezpłatny).


Roaming

Jeżeli wyjedziesz za granicę, to:
- w Unii Europejskiej: dzwoniący przekierowany na pocztę głosową płaci jak za połączenie do Ciebie, Ty nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów
- poza granicami Unii Europejskiej: dzwoniący przekierowany na pocztę głosową płaci jak za połączenie do Ciebie, Ty ponosisz koszt za odebrane połączenie oraz za połączenie przekierowane na pocztę głosową (jak za połączenie do Polski).
Pamiętaj, że na czas wyjazdu możesz zmienić ustawienia przekierowań w menu telefonu lub wpisując odpowiednie kody:

  • #67# - wyłączenie przekierowań, gdy Twój telefon jest zajęty (prowadzisz rozmowę),
  • #61# - wyłączenie przekierowań, gdy Twój telefon nie odpowiada (nie odbierasz),
  • #61# - wyłączenie przekierowań, gdy Twój telefon nie odpowiada (nie odbierasz).
 
  • Regulamin

     

    Regulamin

     
  • Czy ten artykuł był pomocny?