Moje konto

Na stronie startowej „Moje konto" znajdziesz podstawowe informacje na temat swojego konta. Np. numer telefonu, informację o aktualnie posiadanej taryfie oraz wysokości ostatniej faktury wraz z terminem płatności. W przypadku, gdy korzystasz z oferty na kartę, na stronie startowej uzyskasz dostęp do szybkiego doładowania. Po kliknięciu w ikonę „Stan konta", wyświetlone zostaną informacje na temat pozostałych środków do wykorzystania, terminów ważności konta oraz wysokości pozostałych minut i megabajtów.

Konto

Widok dla numerów na kartę

Konto

Dane numeru

W danych numeru znajdziesz:

  • datę aktywacji usługi w Play,
  • Twój okres rozliczeniowy,
  • Taryfę oraz Promocję z których korzystasz,
  • numer PUK do aktualnej karty SIM.

Moje dane

W danych konta znajdziesz:

  • dane teleadresowe, swoje lub firmowe, na które będą wystawiane faktury,
  • dane korespondencyjne, które będą używane przez Play.

Jeżeli dane zamieszkania/siedziby nie są aktualne, prosimy o kontakt z Obsługą Klienta pod numerem *500 z telefonu Play,
lub 790 500 500 z dowolnego telefonu (Koszty połączenia zgodny z cennikiem danej Oferty).

Czy ten artykuł był pomocny?

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim. Pliki cookie pozwalają na poznanie twoich preferencji na podstawie zachowań w serwisie. Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę. Poznaj szczegóły i możliwości zmiany ustawień w Polityce Cookies.