Czym jest serwis Play24?

Play24 to serwis Obsługi Klienta dostępny przez przeglądarkę internetową lub aplikację mobilną. Wystarczy, że założysz konto w serwisie Play, a zyskasz możliwość:

  • zarządzania swoim kontem wtedy, kiedy chcesz, korzystając z komputera lub telefonu,
  • sprawdzenia stanu konta i możesz na bieżąco poznawać sposoby optymalizacji kosztów,
  • sprawdzenia kwoty faktury i sposobów na jej opłacenie,
  • bezpłatnego skontaktowania się z Obsługą klienta poprzez formularz zgłoszeniowy,
  • aktywacji lub zamówienia usług, które Cię interesują.

Serwis Play24 dostępny jest dla wszystkich Klientów Play, którzy mają:

  • aktywną kartę SIM Play,
  • konto w portalu Play,
  • aktywne połączenia przychodzące.

Co znajdziesz w serwisie Play24?

  • Moje konto - aktualne wartości sald oraz dane klienta zarejestrowane w Play,
  • Faktury - (Play Abonament, Play dla Firm) - faktury i e-faktury, historia wpłat,
  • Doładowania - (Play na Kartę, Play MIX) możliwość doładowania karty, historia doładowań,
  • Usługi - pakiety, usługi dodatkowe, zmiany taryfy, usługi finansowe,
  • Połączenia - historia połączeń oraz raporty użycia,
  • Zgłoszenia - formularz kontaktu z Obsługą Klienta.

Mobilne Play24

Dajemy Ci możliwość korzystania z Play24 gdziekolwiek jesteś dzięki aplikacjom dostępnym dla systemów Android oraz iOS, a także mobilnej wersji serwisu Play24.

Sprawdź, jak korzystać z Play24.


Dedykowane oferty specjalne

Tylko dla obecnych i przedłużających umowę klientów posiadających konto na Play.pl dostępne są atrakcyjne oferty dedykowane.

 
 
 
Czy ten artykuł był pomocny?