Zaloguj do Play24

Pytania dotyczące rejestracji i logowania na portalu Play

 

Po co mam się zakładać konto na stronie internetowej Play?

Przejście przez proces założenia konta jest konieczne w celu stworzenia Twojego profilu i prawidłowego rozpoznawania Cię podczas kolejnych wizyt. Założenie konta umożliwi Ci dostęp do wielu użytecznych funkcji oferowanych w serwisie internetowym: przede wszystkim zarządzania w Play24 Twoim kontem abonenckim online, ale również bramki SMS/MMS czy serwisu "Rozrywka".

Jak przebiega proces zakładania konta?

Przede wszystkim - krótko. Poprosimy Cię o wprowadzenie kilku danych, następnie na podany przez Ciebie adres email prześlemy link z prośbą o akceptację. Od chwili kiedy klikniesz w niego, Twoje konto będzie aktywne i będziesz mógł logować się do serwisu.

Jak wybrać hasło?

Hasło przy użyciu którego będziesz logować się do serwisu Play, musi składać się z co najmniej 8 znaków, spośród których co najmniej dwa muszą być cyframi. Staraj się unikać haseł trywialnych. Mimo, że łatwe do zapamiętania, są również łatwe do złamania. Traktuj swoje hasło jak klucz umożliwiający dostęp do bardzo osobistych danych i strzeż go pilnie.

Gdzie znajdę link do założenia konta?

Link do rejestracji znajdziesz w panelu logowania do Play24 na stronie Obsługa Klienta

Zapomniałem hasła. Co robić?

Jeżeli zapomniałeś hasła, wejdź na stronę logowania i skorzystaj z opcji przypomnienia hasła. Jako login podaj email, który użyłeś w procesie zakładania konta. Na podany przez Ciebie adres e-mail (będący jednocześnie loginem) zostanie wysłany link, umożliwiający ustanowienie nowego hasła na portalu Play.

Moje konto zostało zablokowane. Co robić?

Jeżeli trzykrotnie błędnie wprowadziłeś hasło do swojego konta, zostało ono zablokowane ze względów bezpieczeństwa na okres 1 godziny. Po tym czasie blokada konta zostanie usunięta automatycznie i będziesz mógł zalogować się ponownie. Jeżeli zablokowałeś konto, spróbuj zalogować się za godzinę (lub trochę później - jak wykazał Einstein, z czasem potrafią dziać się dziwne rzeczy).

Co to jest hasło jednorazowe?

Dostęp do wybranych części serwisu WWW został dodatkowo ograniczony przez konieczność użycia tzw. hasła jednorazowego. Hasło jednorazowe otrzymujesz za pomocą SMS, w chwili kiedy usiłujesz uzyskać dostęp do zastrzeżonych części serwisu. Hasło to dostaniesz SMS-em wyłącznie na zarejestrowany na Ciebie i przypisany do profilu konta na portalu numer telefonu w sieci Play.

Czy błędne podanie hasła jednorazowego blokuje konto?

Dopiero trzykrotne niewłaściwe wprowadzenia jednorazowego hasła blokuje Twoje konto na 1 godzinę.

Tekst na obrazku do przepisania jest niewyraźny.

Tekst celowo wyświetlony jest w taki sposób, aby uniknąć działania automatów rozpoznających litery zapisane w formie graficznej. Jako istota ludzka będziesz w stanie rozpoznać ten tekst - komputer tego nie potrafi. Dzięki temu mamy pewność, że rejestracji nie dokonuje robot.

Błędnie wpisałem tekst z obrazka. Co robić?

Nie przejmuj się! Obrazek z tekstem będzie wyświetlać się tak długo, aż przepiszesz właściwe literki.

Nie posiadam jeszcze telefonu w P4. Czy mogę podać telefon innego operatora?

Zdecydowanie nie. W pole "Numer telefonu w P4" należy wprowadzić numer otrzymany od P4.

Mimo że wprowadzam numer telefonu otrzymany z P4, wyświetlany jest komunikat, że numer nie należy do P4. Co robić?

Jeśli przenosiłeś numer do Play od innego operatora, Twój numer może być poprawnie rozpoznany dopiero dobę po aktywacji. Jeśli Twoje problemy nie są związane z przeniesieniem numeru lub po tym czasie nadal nie możesz się zarejestrować, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta. Nasi konsultanci z pewnością pomogą Ci rozwiązać ten problem. Zadzwoń pod numer *500 z telefonu komórkowego w sieci Play lub 790 500 500 z każdego innego telefonu (Zgodnie z cennikiem koszt za połączenie z Obsługą Klienta dla klientów Play na Kartę wynosi 1,50 zł)

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skontaktuj się z nami - chętnie odpowiemy na Twoje pytania: