Jak zgłosić problem lub zwrócić towar?

1. Co zrobić gdy przesyłka nie jest zgodna ze złożonym zamówieniem?

Jeżeli przesyłka, którą otrzymałeś, nie jest zgodna z Twoim zamówieniem zadzwoń na numer *500, 790 500 500 lub napisz na adres e-mailowy eshop@playsklep.pl. Udzielimy Ci niezbędnej pomocy.

2. Na jakich zasadach mogę odstąpić od umowy zawartej przez Sklep Internetowy i zwrócić towar?

Masz prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki. Odstąpienie od umowy musisz złożyć w formie oświadczenia lub dołączonego do przesyłki formularza odstąpienia. Możesz je: - wysłać na adres: Sklep Internetowy Play, ul. Działkowa 62, 02-234 Warszawa, - przesłać na adres email: ok@pomocplay.pl, - złożyć poprzez www.play24.pl lub za pośrednictwem Obsługi Klienta pod numerem telefonu *500 lub 790 500 500. Jeżeli kupiłeś również sprzęt, prosimy odeślij go wraz z formularzem odstąpienia od umowy na wyżej podany adres Sklepu Internetowego Play. Urządzenie musisz zwrócić w stanie nienoszącym śladów użycia, w oryginalnym opakowaniu z kompletnym zestawem akcesoriów. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywasz Ty.

Czy ten artykuł był pomocny?