Zakupy w sklepie internetowym Play

1. Dlaczego warto wybrać Sklep Internetowy Play?

W naszym sklepie kupisz oferty i produkty Play w najlepszych cenach. Wszystko odbywa się bez wychodzenia z domu, szybko, łatwo i bez zbędnych formalności. Dodatkowo w każdej chwili możesz skontaktować się z naszymi konsultantami pod numerem *500, 790 500 500 lub e-mailowo pod adresem eshop@playsklep.pl. Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

2. Czy Twoje zakupy w Sklepie Internetowym Play są bezpieczne?

Jasne. Nasz Sklep Internetowy Play jest chroniony zgodnie z najnowszymi standardami. W trakcie zakupów Twoje połączenie jest zabezpieczone protokołem szyfrowania SSL. Dbamy również o ochronę Twoich danych osobowych. Sklep Internetowy Play jest również zabezpieczony protokołem https. Dzięki niemu Twoje dane są szyfrowane i nikt nie może ich podejrzeć lub zmienić.

3. Czy urządzenia w Sklepie Internetowym Play są od razu dostępne?

O dostępności urządzeń informuje grafika, którą znajdziesz przy opisie produktu. Czasem zdarza się, że nie posiadamy jakiegoś towaru–wtedy wybierz inne urządzenie lub odwiedź stronę w późniejszym terminie.

4. Czy mogę kupić umowę na firmę?

Aktualnie w Sklep Internetowym Play możesz wybrać jedynie umowy na firmę dla osób indywidualnych prowadzących własną działalność gospodarczą. W pozostałych przypadkach zadzwoń pod numer telefonu 790 600 600 lub *600. Nasi konsultanci wybiorą dla Ciebie ofertę.

5. Jaka jest gwarancja na zakupione urządzenia?

Urządzenia ze Sklepu Internetowego Play mają różne okresy gwarancji, które określa ich producent. Listę punktów realizujących naprawy gwarancyjne znajdziesz w instrukcji każdego z nich. Pamiętaj, że telefony możesz oddać do naprawy gwarancyjnej również w każdym punkcie sprzedaży Play.

Czy ten artykuł był pomocny?