Składanie zamówienia

1. Jakie dane należy podać, żeby złożyć zamówienie?

Przy składaniu zamówienia musisz uzupełnić wszystkie wymagane pola w formularzu. Dla Twojej wygody oznaczyliśmy je gwiazdką. Musisz przygotować między innymi takie dane jak imię, nazwisko, PESEL, numer dowodu, adres e-mailowy oraz adres, na który mamy dostarczyć Twoją przesyłkę.

2. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

Aktualnie masz do wyboru dwie metody: płatność gotówką przy odbiorze lub, jeżeli zamawiasz tylko akcesoria, płatność przelewem lub kartą.

3. Czy muszę dosłać dodatkowe dokumenty po zakupie?

W przypadku zamówień gdzie będziemy potrzebować dosłania skanów dokumentów, poinformujemy Ciebie o tym w wiadomości e-mail. Otrzymasz wówczas dokładny wykaz niezbędnych dokumentów. Będziemy na nie czekać 7 dni kalendarzowych. Jeżeli nie otrzymamy ich od Ciebie, będziemy musieli anulować Twoje zamówienie.

4. Czy po złożeniu zamówienia w Sklepie Internetowym dane do umowy będą potwierdzane telefonicznie?

Może się tak zdarzyć. W przypadku zakupu wybranych taryf będziemy kontaktować się z Tobą telefonicznie, aby potwierdzić Twoje dane.

5. Czy dostanę fakturę VAT za urządzenie?

Na Twoja prośbę możemy wystawić fakturę VAT za urządzenie. Jeżeli chcesz ją otrzymać zaznacz taką opcję w formularzu podczas składania zamówienia. Fakturę możemy również wystawić do trzech miesięcy od momentu kiedy otrzymasz przesyłkę. Wtedy prześlij nam oryginał paragonu na adres Sklepu Internetowego Play.

6. Czy mogę zmienić taryfę od razu po zakupie?

Niestety nie – musimy wtedy anulować całe zamówienie. Gdy odbierzesz przesyłkę możesz zawsze zmienić taryfę na wyższą. Wtedy zadzwoń do Obsługi Klienta.

7. Czy mogę zmienić urządzenie od razu po zakupie?

Niestety nie – musimy wtedy anulować całe zamówienia. Przed wysyłką, możesz zmienić jedynie kolor urządzenia. Aby to zrobić napisz do nas na adres eshop@playsklep.pl. Pamiętaj by w treści wpisać numer zamówienia.

Czy ten artykuł był pomocny?