Dostarczenie przesyłki

1. Czy otrzymam informację od Play co się dzieje z moim zamówieniem?

O statusie realizacji Twojego zamówienia będziemy informować Cię wysyłając wiadomości na podany w formularzu adres mailowy. Pamiętaj, aby regularnie sprawdzać swoją pocztę. W przesyłanych wiadomościach otrzymasz numer listu przewozowego wraz z linkiem do strony firmy kurierskiej. Będziesz mógł tam monitorować status przesyłki. Dodatkowo otrzymasz od nas również wiadomości SMS potwierdzające każdy z etapów realizacji Twojego zamówienia.

2. Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

W przypadku gdy towar jest dostępny na magazynie przesyłkę przekazujemy firmie kurierskiej do 7 dni roboczych. Jeżeli ostatni dzień jest ustawowo wolny od pracy, termin ten przesuniemy na następny dzień roboczy. Najczęściej przesyłka dotrze do Ciebie w ciągu 3 dni roboczych.

3. Jaka firma kurierska obsługuje Sklep Internetowy Play?

Zamówienia dostarczają firmy kurierskie: DHL, DPD.

4. W jakich godzinach mogę się spodziewać kuriera?

Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze w godzinach 9.00 - 17.00.

5. Czy przedłużając lub zawierając nową Umowę ponoszę dodatkowe koszty związane z wysyłką?

Nie. Wówczas wysyłamy przesyłkę na nasz koszt.

6. Czy ponoszę koszty wysyłki w przypadku zakupu towaru (telefon bez umowy, startery, akcesoria)?

Gdy kupisz w Sklepie Internetowym Play towary o łącznej wartości przekraczającej kwotę 150 zł Twoja przesyłka jest darmowa. Jeżeli dokonasz zakupu poniżej tej kwoty koszt przesyłki to 12 zł.

7. Jak mogę skontaktować się z kurierem?

Najlepszą metodą kontaktu z kurierem jest infolinia firmy kurierskiej. Informację o tym, jaka firma przewozi Twoją przesyłkę znajdziesz w wiadomościach statusowych. Podaj numer listu przewozowego a otrzymasz wtedy wszelkie niezbędne informacje.

8. Czy mogę zmienić godzinę lub miejsce doręczenia przesyłki?

Jeżeli z jakichś powodów godzina lub miejsce doręczenia przesyłki nie są dla Ciebie dogodne skontaktuj się z infolinią firmy kurierskiej.

9. Ile prób doręczenia musi nastąpić zanim przesyłka wróci do Play?

Kurier ma obowiązek podjęcia dwóch prób dostarczenia przesyłki. W przypadku niepowodzenia, przesyłka zostanie zwrócona do Play.

10. Czy kurier skontaktuje się ze mną przed przyjazdem?

Obowiązek wcześniejszego kontaktu telefonicznego zależy od firmy doręczającej - kurier nie zawsze musi to zadzwonić.

11. W zamówieniu podałem błędny adres dostarczenia przesyłki. Jak mogę poprawić błędne dane po zatwierdzeniu zamówienia?

Jeżeli nie wysłaliśmy jeszcze przesyłki, możesz zmienić adres jej dostarczenia. Wtedy wyślij maila na adres eshop@playsklep.pl. W treści wiadomości podaj numer zamówienia oraz nowym adresem dostarczenia.

Czy ten artykuł był pomocny?