Odblokowanie połączeń, pytania do faktury

Jak przesłać pytanie do Obsługi Klienta ?

Jeżeli potrzebujesz dodatkowych informacji o kwotach na twojej fakturze, lub chcesz powiedzieć nam o błędnych danych? Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta w najwygodniejszy dla Ciebie spoosób:

Pamiętaj, że w przypadku zgłoszenia reklamacji dotyczącej opłat na fakturze, jesteś zobowiązany do terminowego opłacenia kwoty bezspornej, czyli takiej, jaką musiałbyś zapłacić, gdyby reklamacja została uznana za zasadną.


Jak odblokować połączenia wychodzące?

Jeśli przekroczyłeś termin płatności faktury i Twoje połączenia wychodzące zostały zablokowane, zadzwoń do Biura Obsługi Klienta pod numer *600 z telefonu komórkowego w sieci Play lub 790 600 600 z każdego innego telefonu.

Jeżeli skorzystałeś już z warunkowego odblokowania usług na 7 dni, ponowne zdjęcie blokady nie jest możliwe. W takiej sytuacji blokada zostanie zdjęta po zaksięgowaniu całkowitej kwoty zaległości na rachunku Operatora.


Nie otrzymałeś faktury? Chcesz otrzymać duplikat faktury papierowej?

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta w jeden z wymienionych wyżej sposobów, jeśli:

  • Posiadasz fakturę w wersji papierowej i nie otrzymałeś jej w terminie, w którym była zwykle doręczana.
  • Chciałbyś otrzymać duplikat faktury papierowej.

Jeżeli posiadasz fakturę elektroniczną w Play (e-fakturę), możesz ją pobrać przez 13 miesięcy korzystając z serwisu Play24. Po tym okresie e-faktury są wysyłane na żądanie Klienta, na dedykowany do e-faktur adres e-mail.

Czy ten artykuł był pomocny?

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim. Pliki cookie pozwalają na poznanie twoich preferencji na podstawie zachowań w serwisie. Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę. Poznaj szczegóły i możliwości zmiany ustawień w Polityce Cookies.